Rendelés és szállítás

Rendelés menete

  1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, és megkezdheti a vásárlást. Felhasználó a regisztráció során a mindenkori adatkezelési tájékoztatóban meghatározott adatok megadására köteles.
  2. Felhasználó a megvásárolni kívánt kiszerelés melletti termék, termékek darabszámát beállítja.
  3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát arra rákattintva.
  4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.
  5. Felhasználó megadja, kiválasztja a szállítási címet (a pontosabb kézbesítés érdekében az esetleges külön megjegyzésekkel), majd a szállítási módot, melynek típusai a következők:
  6. Szállítás:
    A belföldi szállítási költség házhozszállítással 15000 Ft alatt 1990 Ft, csomagpontra, ill. csomagautomatába 990 Ft. 15000 Ft összegű megrendelés felett a szállítás ingyenes. Külföldre szállítás díja 12990 Ft.
    A szállítás időpontjáról a a kiválasztott futárszolgálat a Felhasználót legkésőbb a szállítás napját megelőzően tájékoztatja. A kézbesítés munkaidőben történik 8.00-17.00-ig.
    GLS futárszolgálat
    Megbízható csomagszállítás rövid határidőkkel – ez a GLS egyik erőssége. A belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kerülnek kézbesítésre. A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat.
    GLS Csomagautomata
    Országszerte több, mint 300 településen összesen már több, mint 1500 db GLS Automata üzemel, melyek döntő többsége 0-24-ben elérhető, így ennek a szállítási módnak a kiválasztásával a saját időbeosztásához igazíthatja a csomagok átvételét.
    GLS Csomagpont
    Országosan 400 településen több mint 1000 GLS CsomagPont várja Önt. GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával.
    MPL futárszolgálat
    Amennyiben ezt a szállítási módot választja, a MPL futárszolgálat házhoz viszi Önnek a csomagját. A kézbesítés munkanapokon 8 - 17 óra között történik. Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni az Ön részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
    MPL Csomagautomata
    Amennyiben ezt az átvételi módot választja, garantáltan nem kell sorban állnia, hiszen az átvétel gyors, pontos és korszerű. Automatára címzett küldemény esetén az MPL az Ön mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával vehető ki az automatából a nap 24 órájában bármikor. Az automaták az ország legfrekventáltabb pontjain kerültek kihelyezésre, ahol könnyen parkolhat, bárhol is jár az országban, és az átvétel után már indulhat is tovább. Amennyiben nem ér oda a megadott időpontra, csomagját a kiválasztott automatához közeli postára szállítják a posta munkatársai, amelyről szintén értesítést kap e-mailben, vagy SMS-ben.  Így csomagja akkor sem vész el, ha nem sikerül időben átvennie azt.
    MOL Posta Pont
    Amennyiben ezt a szállítási módot választja, a legtöbb MOL PostaPonton a nap 24 órájában, akár munka előtt vagy munka után is elhozhatja a csomagját. SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést a küldemény érkezéséről. A feladó határozza meg, hogy hány nap legyen az őrzési idő: 5 vagy 10 munkanap. Ezen időintervallumon belül akkor megy érte, amikor akar. A kijelölt kutak általában a település centrumában találhatók, így könnyen megközelíthetőek. A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes. Az így címzett küldemény esetén az MPL az Ön mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről.
    MPL Postán marad
    Amennyiben ezt a szállítási módot választja, országosan több mint 2500 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti csomagját. Válasszon egy postát, amelyik útba esik! Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére. Az így címzett küldemény esetén az MPL az Ön mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről.
    Személyes átvétel
    Erre lehetőség az alábbi helyeken van, a rendelkezésre állásról küldött visszaigazolást követően, nyitva tartási időben:
    SZINVAPARK PATIKA: 3527 Miskolc, Bajcsy-Zsilinszky u 2-4., Szinvapark Bevásárlóközpont 1. emelet, nyitva tartás: hétfőtől szombatig 8.30-19.00-ig,
    MPL Europe Standard
    Amennyiben ezt a szállítási módot választja, csomagját nemzetközi postacsomagban adjuk fel. Az MPL Europe Standard csomag olyan nyomkövetett szolgáltatás, mely korszerű és biztonságos módon biztosítja a nemzetközi csomagok szállítását a szolgáltatásban együttműködő partnerországok között. A hálózat folyamatosan bővül, jelenleg 9 európai országba tudunk csomagküldést biztosítani: Ausztria, Belgium, Csehország, Hollandia, Lengyelország, Luxemburg, Németország, Szlovákia, Szlovénia. A szállítási idő országonként eltérő, kb. 3-4 napot vesz igénybe. A célországok mindegyikében szombati napon is kézbesítésre kerülnek a küldemények. Elektronikus értesítés a címzett részére a küldemény várható kézbesítéséről e-mailben vagy SMS-ben országonként eltérő módon történik.
  7. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
  8. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és esetlegesen a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A házhoz szállítás, illetve csomagküldés a gyógyszer sértetlen, forgalomba hozatali engedélyében jóváhagyott csomagolásában történik. Ha a készítmény bontható, az emberi felhasználásra kerülő gyógyszerek rendeléséről és kiadásáról szóló 44/2004. (IV. 28.) ESZCSM rendelet 21. §-ában foglalt szakmai szabályok szerinti csomagolásban történik a házhoz szállítás, illetve csomagküldés.
  9. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés/rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti a Szolgáltató felé egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
  10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  11. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt, avagy nem a Szolgáltatónak felróható egyéb okból nem tudja az üzenetet fogadni.
  12. Cselekvőképtelen személy megrendelést csak törvényes képviselője útján adhat le.
  13. Felhasználó a weboldalt csak saját felelősségre használhatja, felel a regisztrációjával végrehajtott cselekményekért, a csak általa megismerhető jelszó megőrzéséért. Szolgáltató a megadott adatokat nem köteles ellenőrizni, annak helytállóságáért Felhasználó felel. Szolgáltató kizárja felelősségét a weboldal használatából eredő károkért, így különösen a szolgáltatás ideiglenes elérhetetlenségéből, korlátozásából adódó károkért, a nem megfelelő működésből, hiányosságból, hibából, üzemzavarból, információ továbbítási késedelemből, vírusból, elektronikus kártevőkből eredő károkért. A weboldalon közzétett tartalom semmilyen esetben sem minősül kötelezettségvállalásnak, a hozzáférhetővé tett információk felhasználása Felhasználó kizárólag saját kockázatára történik.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

  1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A megrendelés a visszaigazolással válik a Szolgáltató részéről elfogadottá, és a teljesítési határidők is ezen időponttól kezdődnek.
  2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
  3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. Amennyiben a megrendelés leadását követően a Szolgáltató jelzi a Felhasználó részére, hogy a megrendelés tárgyát képező valamely termék nem áll rendelkezésre, úgy Felek között a szerződés kizárólag a rendelkezésre álló termékek vonatkozásában jön létre. Felhasználó ezen – a megrendelt termékek vonatkozásában módosított – visszaigazolás kézhezvételét követően jogosult a teljes megrendelését törölni.
  4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Szolgáltató – a visszaigazolást megelőzően – jogosult indokolás nélkül visszautasítani a megrendelés teljesítését.